Vysokozdvižný vozík na propanbutan

Přidal:

Vysokodzvižné vozíky LPG

Pohonné plyny Propan-Butan se využívají také jako palivo pro pohon vysokozdvižného vozíku. Kapalná fáze propan butanu zajišťuje plynulost a efektivitu provozu VZV.

LPG plynové láhve pro vysokozdvižný vozík

Láhev Propan-Butanu se umisťuje na VZV v ležací nebo stojací poloze. Tyto lahve pro pohon VZV jsou určeny výhradně pro vysokozdvižný vozík. Jiné použití těchto lahví propan-butanu není z bezpečnostních důvodů povoleno (např. k využití pro domácnost).

LPG plynové láhve jsou dodávány jako ocelové láhve nebo kompozitní plastové s průsvitným obalem. Výhodou těchto láhví je kromě nižší hmotnosti také možnost vizuálně kontrolovat množství zbývajícího kapalného plynu pro pohon VZV.

Zákonné revize LPG pohonu min. 1x ročně

Dle zákona je vyžadována revize LPG minimálně jednou ročně. Pokud vlastníte vysokozdvižný vozík na plyn, ujistěte se, že revize je pravidelně prováděna vč. certifikace a kulatého razítka.

Naše firma zajišťuje

  • Typové přestavby VZV na plynový pohon vozíku.
  • Přestavby z LPG pohonu na dieslový pohon.
  • Montáž a servis pohonu Propan-Butan.
  • Revize LPG vysokozdvižných vozíků.
  • Doplnění či prodej PB láhví.
  • Montování tlakových nádrží (musíte ve firmě mít dostupnou plnící stanici).

Provádíme přestavby vysokozdvižných vozíků na propabutan po celé České republice. Není nutné dovážet vozík do naší firmy. Naši technici provedou celou přestavbu přímo ve Vaší firmě.

Z dieslového pohonu na plynový dokážeme přestavět jakýkoli vysokozdvižný vozík s motorem Zetor. Nezáleží na tom, jakou typovou řadu dieslového vozíku máte. Pokud má váš VZV motor Zetor a je dieslový, pak přestavbu na LPG pohon provedeme.

Montáž Propan-Butanu na VZV řady DVHM a DV

lpg pohon vzv

Naše firma již dlouhodobě zajišťuje montáž Propan-Butanu na vysokzdvižný vozík řady DVHM a DV s motorem Zetor. Motor VZV v těchto typových řadách je upraven ze vznětového na zážehový. Tato úprava znamená především:

  • Změna kompresního poměru (v hlavách jsou otvory pro zapalovací svíčky namísto otvorů pro trysky).
  • Vstřikovací čerpadlo a trysky jsou nahrazeny bezkontaktním zapalovačem a zapalovacími svíčkami.

Montáž do vysokozdvižných vozíků provádíme ve výrobní hale naší firmy.

Tuto přestavbu jsme schopni provést přímo ve Vaší firmě po celé České republice, vozík není nutné transportovat k nám.

Výhody používání Propan-Butanu (LPG pohonu VZV)

Vysokozdvižný vozík s LPG pohonem disponuje řadou výhod oproti standardnímu dieslovému vozíku.

  • Výfukové plyny obsahují nižší množství škodlivých látek.
  • Dochází k nižšímu opotřebení motoru.
  • Obecně delší životnost mazacího oleje motoru.
  • Nižší provozní náklady vysokozdvižného vozíku.

V případě zájmu jsme schopni přestavět vozík s LPG pohonem na dieslový pohon. Nabízíme tak ideální variabilitu pohonu Vašeho stroje.

Vysokozdvižné vozíky na Propan-Butan (LPG pohon)

Vysokozdvižné vozíky stavíme na zakázku přímo jako propan-butanové anebo nabízíme přestavbu Vašeho vozíku z dieslového na plynový pohon (a rovněž z LPG na diesel).

Nezáleží o jaký vysokozdvižný vozík Desta se jedná, přestavby VZV na LPG pohon zajišťujeme pro všechny typové řady vozíků s motorem Zetor.

Vysokodzvižné vozíky LPG

Terénní VZV s LPG pohonem

VZV Desta terénní DVHM 3522 TXK LPG 01

Vysokozdvižný vozík typové řady DV s LPH pohonem

vzv desta lpg pohon

Vysokozdvižný vozík typové řady DV C s LPG pohonem

vzv dv 35 c lpg

Máte zájem o vysokozdvižný vozík s LPG pohonem?

Líbí se Vám některý z výše uvedených strojů? Přestavby a montáže LPG pohonu zajišťujeme na jakékoli typové řady VZV. Dejte nám vědět Vaši představu, rádi Vám odborně poradíme.

Orientační cena přestavby VZV na LPG pohon je 45.000,-Kč bez DPH.






Vaše jméno

Váš email

Váš telefon

Vaše zpráva


Chce se dozvědět více o Propan-Butanu (LPG)

Propan-Butan je nejpoužívanější zkapalněný uhlovodíkový plyn, který kombinuje výhody obou plynů. Důvod míchání plynů je zajištění určitého podílu odpařovaného plynu za každého počasí. Vzhledem k mixu dochází e kolísání fyzikálních vlastností (např výhřevnosti) odebírané směsi odpoařeného plynu.

Propan-Butam se používá pro pohon motorů (nejen vysokozdvižných vozíků, ale také např. automobilů), plnění láhví či v některých technologických procesech.

Propan-Butan má omezený odpar při venkovních teplotách, proto je nutné zajistit pomocí teplovodní nebo elektrické stanice dostatený odpar plynu.

Propan

  • Nízký bod varu (minus 42C).
  • Neměnné složení, které umožňuje stabilní nastavení spotřebičů a technologie..
  • Efektivní využití paliva.
  • Nízká spotřeba.

Butan

  • Vyšší výhřevnost.
  • Za běžných podmínek je méně využitelný (proto se mixuje).
  • Používá se nejčastěji ve speciálních technologiíchs nuceným odparem.

Související odkazy

0

O autorovi:

Společnost Martin Rosulek – Rosservis, s.r.o. se specializuje na vysokozdvižné vozíky již od roku 1991. Zajišťuje generální opravy, prodej VZV Desta, opravy a servis VZV po celé České republice a Slovensku. Dodává také příslušenství, přídavná zařízení a náhradní díly na VZV.

  Související příspěvky