Proč volit pro vysokozdvižné vozíky superelastické pneumatiky a ne vzdušnicové?

Přidal:

Provozujete vysokozdvižné vozíky a chcete minimalizovat možnost defektu ve formě proražení pneumatiky? Rádi byste snížili náklady na pravidelné obutí VZV a přitom si zajistili pohodlnou a bezpečnou jízdu? Máte v úmyslu, vydat se cestou novodobých trendů v oblasti průmyslového obutí? Potom vám budou nápomocny superelastické pneumatiky. Porovnáváme pneu Trelleborg, Solideal a Marangoni.

Superelastické pneumatiky jsou plná kola, která s přehledem nahrazují vzdušnicové varianty, bez nutnosti výměny původního ráfku. Produkty nesoucí označení SE, o jejichž přednostech vám povíme něco více.

Konstrukční provedení superelastické pneu

Vzhledem k tomu, že se jedná o plnopryžové kolo, odpadá jakákoliv potřeba dofukování. Celé tělo se skládá ze tří částí s odlišnými vlastnostmi.SE pneu Marangoni 3 vrstvy

  • Vnitřní část zpevněná ocelí.
  • Superelastická část snižuje otřesy, redukuje ohřev a přináší maximální pohodlí při jízdě.
  • Vrchní část v podobě odolného běhounu.

 

Jaké superelastické pneu vybrat?

Chcete-li dosáhnout té nejvyšší kvality zpracování, je vhodné vybírat superelastické pneumatiky od uznávaných výrobců, jako je:

Výhody plnopryžového kola

Vybavíte-li vysokozdvižné vozíky plnou pneumatikou, docílíte oproti vzdušnicovému modelu hned několika podstatných předností.

  • Prodloužíte životnost pneu.
  • Zabráníte defektu proražením.
  • Získáte odolný produkt z čistého kaučuku.
  • Podpoříte ztišení provozu VZV.
  • Jízda bude plynulá se snadným směrovým ovládáním.
  • Rychlá opravitelnost formou přelisování přímo u zákazníka.

Právě kvůli těmto kladům jsou superelastické pneumatiky vhodné nejen pro vysokozdvižné vozíky, ale i pro jinou manipulační techniku. Vynikající jízdní vlastnosti získáte jak v uzavřené hale s betonovým povrchem, tak venku na přírodní vozovce. Navíc s možností celoročního užití, jelikož je lze v zimě opatřit zimními řetězy.

Široký výběr superelastických pneumatik

Vedle několika výše uvedených výrobců se vám otevírají bohaté varianty nákupu z hlediska rozměrů a velikostí pneu. Plná kola jsou dodávána pro všechny VZV, nezávisle na jejich konkrétní značce (Desta, Linde, Still, Jungheinrich, Hyunday, Toyota, Hyster, Komatsu, Nissan, Balkancar, BT, Toyota, Gliwice,…) a typové řadě.

Obvykle jsou plnopryžové pneumatiky v provedení standard a nešpinící, u nichž vám bude garantována kvalita provedení a záruka použití moderních výrobních technologií.

Proč zvolit plná kola šitá na míru?

Nahrazujete-li vzdušnicové pneumatiky těmi superelastickými, přihlížejte hlavně k prostředí, v němž budete vysokozdvižný vozík provozovat a k celkovému zatížení, ať už z pohledu nosnosti či doby provozu. Vzhledem k vysokým nárokům na manipulační techniku je toto speciální složení pneumatik zcela na místě.

Povyšte obutí své manipulační techniky na vyšší úroveň. Dopřejte si patřičný nadstandard a snižte provozní náklady. Vsaďte na nové inovace v tomto odvětví.

Postaráme se o to, že přechod na superelastické pneumatiky poznáte ihned a ve všech směrech. Neváhejte nás kontaktovat.

0

O autorovi:

Společnost Martin Rosulek - Rosservis, s.r.o. se specializuje na vysokozdvižné vozíky již od roku 1991. Zajišťuje generální opravy, prodej VZV Desta, opravy a servis VZV po celé České republice a Slovensku. Dodává také příslušenství, přídavná zařízení a náhradní díly na VZV.
  Související příspěvky