Expedujeme terénní VZV Desta 3522 TXK na Moravu

Přidal:

Zima nás nepřekvapí

V lednu 2015 expedujeme další vysokozdvižný vozík Desta na Moravu. Přestože sídlíme na severu Čech, působnost naší firmy je na celé České republice a Slovensku.

Jedná se o terénní řadu VZV typového značení DVHM 3522 TXK v provedení panorama. Detail této řady vozíku najdete na stránce: Vysokozdvižný vozík Desta DVHM 3522 TXK

0

Vánoční Video-snímek

Přidal:

Rádi bychom navázali na naše vánoční video z minulého roku a popřáli vám odlehčeným video-snímkem klidné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok.

Vánoční video-snímek

Minulý rok si k nám přišel Santa vyzkoušet vysokozdvižný vozík. Tento rok se chtěl pouze ujistit, že je vše v pořádku a VZV vydří vánoční shon. Je skvělé, že i zahraniční klienti shledávají vysokozdvižný vozík české značky Desta jako stroj, který splňuje jejich požadavky a nároky.

Přečíst celý příspěvek →

0

Repasovaná Desta 3522 TXK Panorama v Děčíně

Přidal:

Představujeme repasovaný vysokozdvižný vozík Desta DVHM 3522 TXK panoramatického zdvihu. VZV je připravený k odběru v Děčíně, ve firmě Martin Rosulek – Rosservis.

  • Zdvih 3,5 tuny.
  • Nosné vidle 3,2 m.
  • Po generální opravě prosinec 2014.
  • Perfektní stav, podívejte se na fotogalerii níže.

Přečíst celý příspěvek →

0

Přídavná zařízení VZV na zimu v akci

Přidal:

Pro majitele vysokozdvižných vozíků jsme připravili akční nabídku přídavných zařízení. Přídavná zařízení jsou vhodná pro vysokozdvižné vozíky jakékoli značky, nemusí nutně jít o VZV Desta. Použitelné jsou pro vozíky Hyster, Jungheinrich, Still, Linde i další značky.

Sněhový pluh pro vysokozdvižný vozík

Nízká cena – Průměrná kvalita radlice

Přečíst celý příspěvek →

0

Řidičský průkaz na VZV a školení řidičů na VZV

Přidal:

K řízení vysokozdvižného vozíku je nutné mít příslušný řidičský průkaz na VZV. Řidičský průkaz na vysokozdvižný vozík je v ČR povinný. VZV je manipulační technika, která vyžaduje odbornou obsluhu, a to především kvůli bezpečnosti práce (přečtěte si článek 35 bezpečnostních pravidel pro uživatele VZV). Školení řidičů VZV je proto nezbytné a v tento text vám poskytne základní informace jak o průkazu na VZV, tak o školení řidičů.

Platnost oprávnění pro řidiče VZV je ze zákona dána na 12 měsíců (1 rok). Každý rok je nutné obnovit průkaz na vysokozdvižný vozík.

Druhy řidičského průkazu na VZV

Řidičský průkaz na vysokozdvižný vozík, resp. oprávnění k řízení VZV se rozděluje na několik druhů, a to dle druhu pohonu a nosnosti vozíku.

Přečíst celý příspěvek →

0

Vysokozdvižné vozíky Desta, manipulační technika VZV

Přidal:

Slovo Desta je dnes úzce spjato s manipulační a skladovou technikou, konkrétně vysokozdvižnými vozíky. Přestože dnes už neexistuje původní závod Desta, který by vyráběl nové vysokozdvižné vozíky Desta, stroje fungují dodnes a jsou velmi žádané nejen v České republice. Existuje řada českých společností, která se specializuje na prodej vysokozdvižných vozíků Desta, jejich generální opravy (repasování), servis či náhradní díly.

Pokud vás blíže zajímá, jakou mají vysokozdvižné vozíky Desta historii, seskládali jsme pro vás základní linii historického vývoje podniku Desta. Úplně na konci stránky pak najdete současnou nabídku těchto této manipulační techniky.

Desta a první vysokozdvižné vozíky

Vysokozdvižné vozíky Desta s dlouholetou tradicí a špičovým know-how. Jaká je jejich historie?

První vysokozdvižné vozíky značky Desta opustily brány továrny již na konci sedmdesátých let 20.století. Historie této domažlické továrny však zasahuje ještě o století zpátky, když Josef Kraub založil opravárenskou dílnu pro šicí stroje, váhy a zámečnické výrobky. Během několika let bylo o jeho výrobky tak velký zájem že pronikly i do zahraničí. Období obou světových válek podniku přiliš nepřálo. Zlom přišel až v roce 1969, kdy se továrna stala odštěpným závodem národního podniku DESTA. V témže roce bylo vyrobeno na 40 vysokozdvižných vozíků pod značkou Desta.

Co znamená zkratka Desta

Ředitel domažlického závodu v období 1969 – 2002 připomíná, že název Desta vymyslel tehdejší generální ředitel Miroslav Grégr. Zkratka symbolizovala:

  • D – Design (vozíky měly být vyráběné s )
  • E – Efektivita (efektivita této manipulační techniky byla jednoznačnou prioritou)
  • S – Stabilita (VZV i celá společnost musí být stabilní v jakýchkoli podmínkách)
  • T – Tradice (zakládá na tradici a neměnných hodnotách)
  • A – Aktivita (jak na straně výrobců, tak na straně konečného produktu, tedy vysokozdvižného vozíku)

Značka Desta je dnes skutečně jedinou českou značkou v oblasti manipulační techniky vysokozdvižných vozíků.

Přečíst celý příspěvek →

0

Superelastické pneumatiky – přelisování zdarma po celé ČR

Přidal:

Provádíme přelisování superelastických pneumatik na vysokozdvižné vozíky (Desta, Jungheinrich, Hyster, Linde, Still a další) zcela zdarma přímo u zákazníka, a to po celé České republice. Přelisování SE pneu provádíme mobilním lisem. Likvidace starých pneumatik rovněž zdarma.

Přelisování SE pneu

  • vysokozdvižné vozíky Desta
  • vysokozdvižné vozíky Linde
  • vysokozdvižné vozíky Jungheinrich
  • vysokozdvižné vozíky Still
  • vysokozdvižné vozíky Toyota
  • a další VZV

K prodeji superelastické pneu

Přečíst celý příspěvek →

0

Údržba a ošetření VZV po každých 8mth

Přidal:

Vysokozdvižný vozík, nezávisle o jakou značku se jedná, byste měli pravidelně kontrolovat a ošetřeovat. Tato tzv. denní údržba pomáhá zvyšovat životnost vysokozdvižného vozíku a navíc může odhalit vznikající poruchu na stroji. Eliminujete tak vznik rozsáhlejších závad na VZV, které by mohly vyústit do nepojízdného stavu vozíku a souvisejících provozních problémů. Níže uvedené kroky jsou doporučeny pro ošetření vozíku po každých cca 8 motohodinách.

10 základních kroků pro denní ošetření VZV

  1. Celkové očištění vozíku, případně přídavného zařízení.
  2. Kontrola dotažených šroubových spojů, upevnění nosných vidlic, případně přídavného zařízení.
  3. Kontrola funkce a těsnosti hydrauliky (stačí vizuálně prohlídkou).
  4. Kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách. Doporučuje se odstranit všechna cizí tělasa z plášťů pneumatik. V případě potřeby dohustěte pneumatiky.
  5. Kontrola případně dotažení matic upevňujících disky kol.
  6. Kontrola činnosti přístrojů, kontrolek a osvětlení.
  7. Kontrola funkce provozní a parkovací brzdy. Kontrola množství brzdové kapaliny.
  8. Kontrola funkce řízení.
  9. Kontrola chladící kapaliny.
  10. Kontrola indikátoru znečištění vzduchového filtru.

Pokračujte na 35 bezpečnostních pravidel pro řidiče VZV.

0

Vize 2014

Přidal:

Vážení obchodní přátelé,

konec roku je spojován s předkládáním nejrůznějších statistik, hodnocení a prognóz založených na empirických datech. My ve firmě Rosservis však dnes cítíme, že namísto vědecko-technických analýz je neméně důležité založit své cíle, vize a přání na intuici a vnitřních pocitech.

Protože to, co cítíme, významně ovlivňuje to, jak se rozhodujeme.

Přečíst celý příspěvek →

0
Stránka 6 z7 «...34567