Přidržovač kulatiny pro terénní VZV Desta

Přidal:

Přidržovač kulatiny zajišťuje bezpečnou a efektivní manipulaci s kmeny a kulatinou. Jedná se o žádané přídavné zařízení pro terénní vysokozdvižné vozíky. Ve fotogalerii níže vidíte přidržovač kulatiny na VZV Desta DVHM 3522 TXK.

Přidržovač kulatiny v akci ve videu


Proč je přidržovač kulatiny tak žádaný?

Přidržovač kulatiny není nutné používat pouze v dřevozpracovatelském a lesnickém průmyslu. Kleště se používají také k přepravě trubek, tyčí či podobného materiálu.

Velkou výhodou je možnost manipulace s kulatinou za současného použití nosných vidlic.

Masivní svařená konstrukce zajišťuje vysokou životnost. Záruční lhůta je 24 měsíců.

Přidržovač kulatiny nebo-li drapák na dřevo

Přidržovač kulatiny se často nazývá také jako drapák na dřevo nebo kleště na dřevo. Naše firma prodává přídavné zařízení, které je vhodné pro jakýkoli vysokozdvižný vozík, může se jednat o VZV Desta, Linde, Still, Jungheinrich, Balkancar, Toyota, atd. Provádíme rovněž montáž a seřízení. Více informací včetně ceny najdete na naší produktové stránce: Drapák na dřevo pro VZV.

0

Boční posuv přídavné zařízení, praktický pomocník pro VZV

Přidal:

Boční posuv je přídavné zařízení pro vysokozdvižné vozíky. Mechanicky odolné zařízení, jehož primárním cílem je zjednodušení manipulace s VZV. Úspora drahocenného času však není tím jediným kladem, s nímž se lze setkat.

  • Vykládání a nakládání zboží bez nutnosti přesného najíždění.
  • Menší opotřebení pneumatik.
  • Delší výdrž provozních součástí VZV, jako jsou nápravy, apod.
  • Snížená spotřeba paliva.

Přečíst celý příspěvek →

0

Video – Pneumatiky Camso, dříve Solideal Comoplast

Přidal:

Společnost Camso (dříve Comoplast Solideal) chce být tím nejlepším partnerem, pro ty, kteří pracují na povrchu, jenž není silnicí. Již několik desítek let dodává pneumatiky pro manipulační techniku a vysokozdvižné vozíky v té nejvyšší kvalitě. Pneumatiky Camso (Solideal) doporučujeme pro VZV do náročnějším terénu.

Přednosti pneumatik Camso začínají tam, kde silnice končí. Ideální pro terénní VZV.

Přečíst celý příspěvek →

0

Proč volit pro vysokozdvižné vozíky superelastické pneumatiky a ne vzdušnicové?

Přidal:

Provozujete vysokozdvižné vozíky a chcete minimalizovat možnost defektu ve formě proražení pneumatiky? Rádi byste snížili náklady na pravidelné obutí VZV a přitom si zajistili pohodlnou a bezpečnou jízdu? Máte v úmyslu, vydat se cestou novodobých trendů v oblasti průmyslového obutí? Potom vám budou nápomocny superelastické pneumatiky. Porovnáváme pneu Trelleborg, Solideal a Marangoni.

Superelastické pneumatiky jsou plná kola, která s přehledem nahrazují vzdušnicové varianty, bez nutnosti výměny původního ráfku. Produkty nesoucí označení SE, o jejichž přednostech vám povíme něco více.

Přečíst celý příspěvek →

0

6 důvodů proč mít pravidelný servis VZV

Přidal:

Servis VZV je nepostradatelnou složkou, která se promítá, jak v celkovém provozu vysokozdvižných vozíků, tak samozřejmě také na straně provozních výdajů. Při pořízení VZV byste měli proto počítat i s faktorem servisních oprav. Jak blíže vysvětlujeme v příručce Před nákupem VZV samotná nákupní cena vysokozdvižného vozíku není to jediné, za co skutečně zaplatíte.

Nové vysokozdvižné vozíky zahraničních značek mají smluvně sjednaný servis, který však může být vzhledem k značce poměrně nákladný. Nevýhoda bazarových VZV je, že servisně se budete muset o vozík starat mnohem důkladněji a bezesporu Vás čekají nemalé investované částky. Navíc, čím bude vozík starší, tím častěji budete uvažovat nad tím, zda-li se stále vyplatí jej opravovat a servisovat anebo už je lepší provést generální opravu VZV.

Přečíst celý příspěvek →

0

Jaké výhody mají repasované vysokozdvižné vozíky

Přidal:

Repasované vysokozdvižné vozíky jsou vozíky po kompletní generální opravě. Jedná se o použité stroje, kde byla provedena výměna většiny dílů. Manipulační technika po repasi je v nižšní pořizovací ceně, je třeba na druhou stranu počítat se zvýšenými náklady na servis a údržbu. Přestože jsou repasované VZV stroje použité, nejedná se o bazarovou techniku.

Srovnání: repasované VZV a ostatní vozíky

Vyskozdvižné vozíky po repasi se stávají stále více oblíbené, a to hned z několika důvodů:

  • Nové vysokozdvižné vozíky jsou příliš drahé.
  • Bazarové vysokozdvižné vozíky nejsou spolehlivé a často vyžadují servis.
  • Repasované vozíky jsou tzv. zlatou střední cestou.

Přečíst celý příspěvek →

0

Video: VZV manipulace s břemenem

Přidal:

Natočili jsme pro vás další video, tentokrát jsme se zaměřili na manipulaci s břemenem. Podívejte se na 2 minutové video a možnosti manipulace terénního vysokozdvižného vozíku Desta DVHM 3522 TXK s břemenem.

Manipulace s břemenem – boční posuv

Manipulace palety s břemenem na nosných vidlí včetně posouvání bočního posuvu. Řidiči vysokozdvižných vozíků využijí toto přídavné zařízení zejména při stohování palet (tzv. paletizaci).

Přečíst celý příspěvek →

0

Mobilní aplikace pro uživatele a zájemce o přídavná zařízení Bolzoni

Přidal:

Uživatelé přídavných zařízení Bolzoni mohou nyní používat speciální aplikaci Bolzoni App. Aplikace má za cíl podpořit konzultaci individuálních požadavků při práci s hydraulickými přídavnými zařízeními. Řidiči vysokozdvižných vozíků Desta mají v oblibě boční posuv od značky Bolzoni – tato aplikace je vhodná také pro toto přídavné zařízení.

Přečíst celý příspěvek →

0

Vysokozdvižný vozík na propanbutan

Přidal:

Vysokodzvižné vozíky LPG

Pohonné plyny Propan-Butan se využívají také jako palivo pro pohon vysokozdvižného vozíku. Kapalná fáze propan butanu zajišťuje plynulost a efektivitu provozu VZV.

LPG plynové láhve pro vysokozdvižný vozík

Láhev Propan-Butanu se umisťuje na VZV v ležací nebo stojací poloze. Tyto lahve pro pohon VZV jsou určeny výhradně pro vysokozdvižný vozík. Jiné použití těchto lahví propan-butanu není z bezpečnostních důvodů povoleno (např. k využití pro domácnost).

LPG plynové láhve jsou dodávány jako ocelové láhve nebo kompozitní plastové s průsvitným obalem. Výhodou těchto láhví je kromě nižší hmotnosti také možnost vizuálně kontrolovat množství zbývajícího kapalného plynu pro pohon VZV.

Zákonné revize LPG pohonu min. 1x ročně

Dle zákona je vyžadována revize LPG minimálně jednou ročně. Pokud vlastníte vysokozdvižný vozík na plyn, ujistěte se, že revize je pravidelně prováděna vč. certifikace a kulatého razítka.

Přečíst celý příspěvek →

0
Stránka 4 z7 «...23456...»