6 důvodů proč mít pravidelný servis VZV

Přidal:

Servis VZV je nepostradatelnou složkou, která se promítá, jak v celkovém provozu vysokozdvižných vozíků, tak samozřejmě také na straně provozních výdajů. Při pořízení VZV byste měli proto počítat i s faktorem servisních oprav. Jak blíže vysvětlujeme v příručce Před nákupem VZV samotná nákupní cena vysokozdvižného vozíku není to jediné, za co skutečně zaplatíte.

Nové vysokozdvižné vozíky zahraničních značek mají smluvně sjednaný servis, který však může být vzhledem k značce poměrně nákladný. Nevýhoda bazarových VZV je, že servisně se budete muset o vozík starat mnohem důkladněji a bezesporu Vás čekají nemalé investované částky. Navíc, čím bude vozík starší, tím častěji budete uvažovat nad tím, zda-li se stále vyplatí jej opravovat a servisovat anebo už je lepší provést generální opravu VZV.

Přečíst celý příspěvek →

0

Jaké výhody mají repasované vysokozdvižné vozíky

Přidal:

Repasované vysokozdvižné vozíky jsou vozíky po kompletní generální opravě. Jedná se o použité stroje, kde byla provedena výměna většiny dílů. Manipulační technika po repasi je v nižšní pořizovací ceně, je třeba na druhou stranu počítat se zvýšenými náklady na servis a údržbu. Přestože jsou repasované VZV stroje použité, nejedná se o bazarovou techniku.

Srovnání: repasované VZV a ostatní vozíky

Vyskozdvižné vozíky po repasi se stávají stále více oblíbené, a to hned z několika důvodů:

  • Nové vysokozdvižné vozíky jsou příliš drahé.
  • Bazarové vysokozdvižné vozíky nejsou spolehlivé a často vyžadují servis.
  • Repasované vozíky jsou tzv. zlatou střední cestou.

Přečíst celý příspěvek →

0

Video: VZV manipulace s břemenem

Přidal:

Natočili jsme pro vás další video, tentokrát jsme se zaměřili na manipulaci s břemenem. Podívejte se na 2 minutové video a možnosti manipulace terénního vysokozdvižného vozíku Desta DVHM 3522 TXK s břemenem.

Manipulace s břemenem – boční posuv

Manipulace palety s břemenem na nosných vidlí včetně posouvání bočního posuvu. Řidiči vysokozdvižných vozíků využijí toto přídavné zařízení zejména při stohování palet (tzv. paletizaci).

Přečíst celý příspěvek →

0

Mobilní aplikace pro uživatele a zájemce o přídavná zařízení Bolzoni

Přidal:

Uživatelé přídavných zařízení Bolzoni mohou nyní používat speciální aplikaci Bolzoni App. Aplikace má za cíl podpořit konzultaci individuálních požadavků při práci s hydraulickými přídavnými zařízeními. Řidiči vysokozdvižných vozíků Desta mají v oblibě boční posuv od značky Bolzoni – tato aplikace je vhodná také pro toto přídavné zařízení.

Přečíst celý příspěvek →

0

Vysokozdvižný vozík na propanbutan

Přidal:

Vysokodzvižné vozíky LPG

Pohonné plyny Propan-Butan se využívají také jako palivo pro pohon vysokozdvižného vozíku. Kapalná fáze propan butanu zajišťuje plynulost a efektivitu provozu VZV.

LPG plynové láhve pro vysokozdvižný vozík

Láhev Propan-Butanu se umisťuje na VZV v ležací nebo stojací poloze. Tyto lahve pro pohon VZV jsou určeny výhradně pro vysokozdvižný vozík. Jiné použití těchto lahví propan-butanu není z bezpečnostních důvodů povoleno (např. k využití pro domácnost).

LPG plynové láhve jsou dodávány jako ocelové láhve nebo kompozitní plastové s průsvitným obalem. Výhodou těchto láhví je kromě nižší hmotnosti také možnost vizuálně kontrolovat množství zbývajícího kapalného plynu pro pohon VZV.

Zákonné revize LPG pohonu min. 1x ročně

Dle zákona je vyžadována revize LPG minimálně jednou ročně. Pokud vlastníte vysokozdvižný vozík na plyn, ujistěte se, že revize je pravidelně prováděna vč. certifikace a kulatého razítka.

Přečíst celý příspěvek →

0

Odpisová skupina VZV

Přidal:

Odpisová skupina VZV je častým tématem konverzace se zájemci o vysokozdvižný vozík (Desta, Linde, Still, Jungheinrich, Hyster i další zahraniční znakčy VZV). Pokud VZV ještě ve firmě nepoužíváte, určitě Vás bude zajímat, do které odpisové skupiny vysokozdvižný vozík patří. Můžete totiž výrazněji ovlivnit svůj hospodářský výsledek firmy na několik let.

Proč odepisovat VZV?

Odpis zjednodušeně vyjadřuje opotřebení majetku za určité období. V případě vysokozdvižného vozíku je jedná o fyzické opotřebení. Jinými slovy opotřebení představuje snížení ekonomického prospěchu.

Smyslem odepisování VZV je rozložit pořizovací cenu vysokozdvižného vozíku jako náklad do více období.

Přečíst celý příspěvek →

0

Nové provedení pro VZV 3522 TXK na Slovensku

Přidal:

Expedovali jsme další terénní VZV Desta DVHM 3522 TXK po generální opravě v březnu 2015. Vozík je vybaven pneumatikami Solideal, ověřená kvalita v komoditě manipulační techniky.

0
Stránka 4 z6 «...23456