Akční ceny pro náhradní díly a přídavná zařízení pro VZV

Přidal:

Rosservis představuje akční nabídky pro měsíc leden 2017

Vysoká kvalita za rozumnou cenu.


Vzdušnicové pneumatiky Trelleborg

pneu trelleborg

Kostra vzdušnicové pneumatiky Trelleborg je vyrobená z několika diagonálně položených vrstev textilie.

Pneumatiky jsou dodávány včetně duše a vložky.

Pneu Trelleborg T800 – vhodné pro jednosměnné provozy a menší zátěž

7,00-12 T800   2.962,- Kč + DPH

6,50-10 T800   2.150,- Kč + DPH

Pneu Trelleborg T900 – ideální pro vysokou zátěž i špatné povrchy, kde hrozí defekty

7,00-12 T900   3.900,- Kč + DPH

6,50-10 T900   2.956,- Kč + DPH

Superelastické pneumatiky Trelleborg ORCA

Pneu Trelleborg Orca

SE pneu Trelleborg ORCA je vyrobena z kvalitní směsi a vysoce funkčním designem, který je zárukou vynikající odolnosti proti pořezání, nízké spotřebě energie a velkému provoznímu výkonu. Superelastická pneumatika ORCA vyniká velmi dobrými záběrovými vlastnostmi, komfortem a životností. Je vhodná pro plný jednosměnný provoz manipulační techniky ve vnitřních i venkovních provozech.

Rozměry a ceny

LOC – zámek na pneu pro snadnou montáž bez závěrných kruhů

STANDARD – pneu na ráfku zajištěná pomocí závěrných kruhů nebo vhodná pro půlený (šroubovací) ráfek

7,00-12 Standard   6.513,- Kč + DPH

7,00-12 LOC           6.708,- Kč + DPH

6,50-10 Standard   5.163,- Kč + DPH

6,50-10 LOC           5.318,- Kč + DPH

Nosné vidle Vetter

Nosné vidlice Vetter

Vidlice Vetter disponují vidlicovým ohybem OPTIMA, který je celosvětově uznávaný. Zaručuje velkou pevnost, dlouhou životnost a minimální prohnutí. Firma Vetter je prvním výrobcem vidlic se systémem řízení jakosti DIN EN ISO 9001, jenž má certifikát od společnosti Lloyd’s Register (LRQA). Vetter vyrábí přídavná zařízení pro vysokozdvižné vozíky již několik desítek let.

Rozměry a ceny

3A 100x50x1200   4.954,- Kč / 1 kus

3B 100x50x1200   5.000,- Kč / 1 kus

2A 100x40x1200   3.564,- Kč / 1 kus

2B 100x40x1200   3.656,- Kč / 1 kus

Boční posuv Bolzoni


Přídavné zařízení boční posuv zajišťuje posuv břemen do stran. Posun o 100 mm vlevo či v pravo usnadňuje řidiči VZV manipulaci břemen a jejich skladování. Boční posuv se nasazuje na nosné vidlice vysokozdvižného vozíku. Jeho výhodou je především snížení času nakládky a vykládky. Snižuje se také spotřeba paliva a opotřebení pneumatik, není totiž potřeba několikrát přejíždět na přesné místo k břemenu.

Rozměry a cena

HN 51350   14.650,- Kč + DPH

HN 40980   11.150,- Kč + DPH

Kontaktujte nás

V případě zájmu o náhradní díly či přídavná zařízení pro VZV Desta či jiné značky, nás neváhejte kontaktovat.

0

Mimořádná nabídka Desta DVHM 3222 L a jeřábové rameno zdarma

Přidal:

Akce již vypršela! Aktuálně nedostupné!

Mimořádná nabídka VZV Desta

Vysokozdvižný vozík Desta DVHM 3222 L + jeřábové rameno zdarma

Cena: 245.000 + DPH

desta-dvhm-3222

Omezená nabídka: pouze 1 kus

Typová řada: Desta DVHM 3222 L

Pohon: Diesel

Nostnost: 3.200 kg

Výška zdvihu: 3.300 mm

Nosné vidle: 1.200 mm

Přečíst celý příspěvek →

0

Kontrola a údržba otočného zařízení vysokozdvižného vozíku

Přidal:

Otočná zařízení jako přídavná zařízení manipulační techniky je nutné pravidelně kontrolovat a provádět údržbu. Ta minimalizuje riziko poškození a prodlužuje životnost.

Při provádění kontroly a údržby musí být otočné zařízení spuštěno do nejnižší polohy. Zároveň zajistěte zařízení proti případnému otočení čepem (13). Vypněte motor a vysokozdvižný vozík zajistěte proti jakémukoli pohybu.

Následující kroky kontroly a údržby otočného zařízení se vztahují pro otočný nosič vidlic 180. Obecné kroky lze však aplikovat na jakékoli otočné zařízení pro vysokozdvižné vozíky.

Denní kontrola otočného zařízení

Pokud otočný nosič vidlic nepoužíváte na vysokozdvižném vozíku každý den, následující kontrolu byste měli provádět vždy před započetím práce.

  • Zkontrolujte, zda je otočné zařízení úplné a nepoškozené.
  • Zkontrolujte správné upevnění na nosnou desku VZV.
  • Zkontrolujte stav nosných vidlic.
  • Odstraňte cizí předměty z ozubení.
  • Zkontrolujte správnost funkcí otočného zařízení.

Kontrola po odpracovaných 5 hodinách

Po odpracovaných 5 hodinách s přídavným otočným zařízením je doporučována následující kontrola:

  • Zkontrolujte dotažení šroubů spojů hydrauliky a přívodních hadic.
  • Zkontrolujte dotažení matic (118) přítlačné lišty (2).
  • Zkontrolujte dotažení šroubů (101) nosné hřídele.
  • Zkontrolujte pojistné kroužky (112).
  • Zkontrolujte dotažení stavěcích šroubů (115) do tělesa vedení pístu, dotahovací moment 60 Nm.
  • Namazat nosný čep pomocí maznic (113) tuk SAE30.

Přiřazená čísla najdete v našem návodu k obsluze, který dodáváme našim klientům spolu s otočným zařízením.

Kontrola a údržba po každých 30 hodinách

Každých 30 odpracovaných hodin s otočem byste měli provést následující kontrolu a údržbu přídavného zařízení:

  • Vyčistěte od nečistot ozubené kolo a ozubenou lištu otočného zařízení.
  • Zkontrolujte neporušenost ozubení.
  • Namažte ozubení tukem SAE30.
  • Zkontrolujte ustavení tělesa vedení pístu (4), vůli vymezte stavěcími šrouby (102), utahovací moment 60 Nm, a zajištěte pomocí matic (118).
  • Zkontrolujte těsnost hydraulických spojů. Případné úniky odstraňte.
  • Zkontrolujte neporušenost hydraulických hadic.
0

Terénní vozík Desta DVHM 3522 TXK s bočním posuvem Meyer

Přidal:

Představujeme terénní řadu vysokozdvižného vozíku Desta DVHM 3522 TXK s bočním posuvem Meyer. Stroj s nosností 3,5 tuny, zdvihacím zařízením s panoramatickým průhledem.

VZV prošel kompletní generální opravou. Dodáváme včetně technické dokumentace. Poskytujeme záruku 2 roky. Vysokozdvižný vozík servisně zabezpečíme po celé ČR a Slovensku.

Přečíst celý příspěvek →

0

Kabina vysokozdvižného vozíku

Přidal:

Pro práci ve venkovním prostředí je vhodné opatřit vysokozdvižný vozík kabinou. Kabiny pro vozíky Desta plní především bezpečnostní funkce a zároveň umožňují řidiči pracovat v téměř jakémkoli počasí. Vysokozdvižné vozíky Desta, které obsahují v názvu typové řady písmenko „K“ označují vozíky s kabinou. Jedná se např. o typové řady VZV:

Pokud máte VZV s rámem, můžeme jej doplnit o kabinu. Naše firma provádí také generální opravy kabin vysokozdvižných vozíků.

Kabina vysokozdvižného vozíku

Přední i zadní část kabiny je prosklená, aby měl řidič vysokozdvižného vozíku dobrý průhled. Jedná se o bezpečnostní lepená skla. Prosklená je i vrchní část, resp. přední část stropu kabiny. Řidič VZV tak může vizuálně kontrolovat manipulaci nákladu ve výšce. Přední sklo je navíc pro případ nepřízně počaší opatřeno stěračem a odstřikovačem. V chladných měsících lze skla proti námraze ofukovat teplým vzduchem.

Na obou stranách kabiny jsou prosklené dveře, které umožňují snadný nástup a výstup z vozíku. Většina kabin je konstruována tak, že levé dveře kabiny lze zamknout zvenku, pravé dveře zevnitř.

Součástí kabiny je také sloupek volantu, kde je uchycena přístrojová skříň. Na levé straně jsou umístěny páky pro ovládání vozíku, vpravo pak ovládací páky šoupátkového rozvaděče a úplně vpravo páka řazení redukce.

Na podlaze kabiny jsou umístěny pedály. Úplně vlevo je pedál uzávěrky diferenciálu, uprostřed pedál brzdy a vpravo pedál plynu. Nadzvižením pedálu plynu se provádí vypnutí motoru.

Kabina má dvě výklopné podlahy, které umožňují přístup k části pohonného agregátu.

V kabině je také koženková sedačka včetně bezpečnostního pásu.

Páka parkovací brzdy je umístěna napravo od sedačky. Na zadní straně pak najdete ovládání topení. Kabina vysokozdvižného vozíku je vytápěna.

Kabina je částečně čalouněná. Podlaha je z vrchní strany polepena rýhovanou pryží a ze spodní strany izolační hmotou IZOMAT. Izolační materiály spolu s uložením kabiny v silentblocích napomáhají dobrému odhlučnení kabiny.

Bezpečnost kabiny

Skelet kabiny je konstruován tak, aby splňoval svojí pevností funkci ochranného rámu dle příslušných bezpečnostích norem. Skla kabiny jsou lepená.

Kabina je zvenčí opatřena zpětnými zrcátky, která umožňují sledovat provoz za vozíkem.

Na kabině je umístěno také základní osvětlení, včetně světel zpátečky.

Náhradní díl kabina na VZV

Kabina je vyráběna jako samostatný celek. V případě zájmu jsme schopni náhradní díly pro kabinu vysokozdvižného vozíku. Zadejte prosím poptávku na stránce Náhradní díly VZV.

Generální opravy kabiny pro VZV

Pokud máte starší vysokozdvižný vozík, který potřebuje generální opravu kabiny, neváhejte nás kontaktovat.

0

Plynové vysokozdvižné vozíky

Přidal:

LPG pohon se rozšiřuje do oblasti manipulační techniky a řada strojů je dnes již vybavena plynovým pohonem. Plynové vysokozdvižné vozíky silně konkurují dieslovým VZV a v některých provozech je silně preferovaný, např. v potravinářství. Pojďme si představit VZV na propanbutan, jak často bývá plynový vysokozdvižný vozík označován.

Proč plynové vysokozdvižné vozíky

Plynové vysokozdvižné vozíky nejsou jen symbolem ekologie, ale rovněž představují charakteristiku manipulační techniky s nižším opotřebením a delší životností.

Jaké jsou největší výhody provozu VZV na plyn?

Přečíst celý příspěvek →

0

Financování VZV skrze Expres splátky

Přidal:

Nové financování vysokozdvižného vozíku je Vám ještě jednodušší! Expres splátky jsou rychlé, snadné a efektivní. Financování na dobu 3 – 12 měsíců na základě vyplněné žádosti.

Představujeme novinku finacování VZV pro 2016

Výše expres splátky: 50.000 – 1.000.000 Kč

Podmínky: 30% platby předem

Délka splácení: 3 – 12 měsíců

Podklady

  1. Občanský průkaz
  2. Vyplněná žádost
  3. Daňové přiznání za poslední rok nad 500 tis Kč

Zajímají vás expres splátky blíže?

Napište nám skrze formulář níže či nás kontaktujte telefonicky.






Vaše jméno

Váš email

Váš telefon

Vaše zpráva


0

Přídavná zařízení pro VZV na zimu

Přidal:

Představujeme nejžádanější přídavná zařízení pro VZV na zimní měsíce. Uvedená přídavná zařízení jsou vhodná pro jakýkoli vysokozdivžný vozík (Desta, Linde, Jungheinrich, Still, Toyota, Balkancar a další) a pro jakoukoli typovou řadu stroje, protože se nasouvají na nosné vidlice.

Přídavná zařízení doručíme po celé České republice a Slovensku. Provádíme také montáž a seřízení.

Hydraulická lopata na nosné vidle

Hydraulická lopata je vhodná pro manipulaci se sypkými hmotami, odhrnování či přesun materiálu. Na lopatu poskytujeme záruku 24 měsíců.

Technické parametry lopaty pro VZV

Typ Obsah Cena bez DPH
JV 0,5 0,5 m3 28.000 Kč
JV 0,8 0,8 m3 29.900 Kč
JV 1,0 1,0 m3 33.150 Kč
JV 1,5 1,5 m3 38.000 Kč

Pro montáž je nutná volná sekce na pákovém rozvaděči.

Vedení oleje + kladna příplatek 8.000,- Kč + DPH

Více informací najdete na stránce Přídavné zařízení hydraulická lopata.

Sněhová radlice pro vysokozdvižné vozíky

Sněhová radlice je mechanické přídavné zařízení. Masivní konstrukce a gumové břity dodávají radlici dlouhodobou životnost. Radlice je zcela nová a poskytujeme na ni záruku 2 roky. Tato sněhová radlice odhrnuje sníh pouze na jednu stranu.

Technické informace o sněhové radlici

Typ Šíře Cena bez DPH
PP PO130 1300 mm

13.950 Kč

PP PO 150 1500 mm

14.920 Kč

PP PO180

1800 mm

16.850 Kč

PP PO200 2000 mm

18.800 Kč

Masivní svařovaná konstrukce, vyměnitelný gumový břit.

Možnost výroby atypických rozměrů.

Více informací najdete na stránce Přídavné zařízení sněhová radlice.

Další přídavná zařízení

Možná vás také zaujmou tyto přídavná zařízení pro VZV:

Nezávazná poptávka na přídavné zařízení

V případě dotazů či zájmu nás neváhejte kontaktovat. Veškeré kontaktní informace najdete na stránce Kontakt anebo nám napište rovnou přes níže uvedený kontaktní formulář.






Vaše jméno

Váš email

Váš telefon

Vaše zpráva

0

Použitá Desta DVHM 2522 L po generální opravě

Přidal:

Představujeme použitý vysokozdvižný vozík, který téměř nerozeznáte od nového stroje. VZV Desta DVHM 2522 typové řady L jsme odkoupili jako použitou manipulační techniku a během 35 dnů jsme provedli kompletní generální opravu vozíku (rozsáhlý servisní zásah). Znovuzrození stroje vyžadovalo výměnu téměř všech komponentů. Namontovali jsme 70% zcela nových náhradních dílů.

Přečíst celý příspěvek →

0
Stránka 2 z6 12345...»