Servis Hyster a opravy vysokozdvižných vozíků

Přidal:

Hyster vysokozdvižné vozíky patří k nejžádanější manipulační technice v České republice. Firma Martin Rosulek – Rosservis se věnuje prodeji a servisu vysokozdvižných vozíků již více jak 27 let a nabízí bohaté zkušenosti s rychlými a bezpečnými servisními zásahy. V případě zájmu o opravu vysokozdvižného vozíku či servis Hyster jsme vám plně k dispozici.

Přečíst celý příspěvek →

0

Budoucnost vysokozdvižných vozíků

Přidal:

Pojďme si představit vizi vysokozdvižných vozíků Doosan. Tato jihokorejská společnost se věnuje především strojnímu průmyslu a značné prostředky investuje do moderních technologií. V rámci manipulační techniky a VZV představila inteligentní koncept vysokozdvižného vozíku, který už možná za pár let bude jezdit ve skladových prostorách některých podniků. Prezentujeme docela odlišný pohled v porovnání s vozíky Desta, Still, Jungheinrich, Hyster a dalšími.

Přečíst celý příspěvek →

0

Testujeme pneu Trelleborg pro vysokozdvižné vozíky

Přidal:

Společnost Trelleborg otestuje více než 200 pneumatik každý rok. V rámci prováděných testů je najeto více jak 80 km každý den. To činí více jak 16 000 km za rok., což je stejná vzdálenost jako z Velké Británie na Srí Lanku anebo kdybyste absolvovali slavnou Route 66 v USA celkem 4 krát.

Není divu, že technické centrum Trelleborg vyvíjí ty nejkvalitnější pneumatiky pro manipulační techniku a těžké stroje. Svoje renomé pneumatik nejvyšší kvality si chtějí udržet i do dalších let. Investují značné prostředky do testování nových technologií, procesu výroby i zákaznického servisu pro získání zpětné vazby od skutečných uživatelů.

Technická expertíza a know-how společnosti Trelleborg v oblasti výroby pneumatik stojí na třech pilířích:

  • Lidé účastnící se na vývoji a výrobě pneumatik
  • Procesní kroky výroby
  • Systémové nastavení výroby

Vlastnosti pneumatik Trelleborg

pneu-trelleborg-vyvazeni

V jednom z prováděných testů pneumatik Trelleborg byly srovnávány jednotlivé vlastnosti. Mezi testované parametry patřila:

  • Nosnost
  • Odolnost při pohybu
  • Vyváženost tlaku
  • Přilnavost pneumatiky
  • Síla
  • Komfort jízdy
  • Vibrace

Pneumatiky Trelleborg uspěly především v oblasti nosnosti, vyváženosti tlaku a přilnavosti. Společnost vyrábí pneumatiky nejen pro vysokozdvižné vozíky, ale také pro těžké stroje, které zatěžují pneumatiku několika desítkami tun. Pneumatiky Trelleborg jsou dobře připraveny na tu nejvyšší možnou zátěž. Jsou vhodné pro nezpevněné plochy do terénu. Vykazují dobré tlumení vibrací i relativní komfort při jízdě a manipulaci s těžkým nákladem.

Test zahřátí pneumatik Trelleborg při provozu

trelleborg-teplotni-test

Jak zobrazuje graf výše, můžeme vidět křivku pneumatik Trelleborg, která se drží v nejnižší možné hladině. Pneumatiky jsou vyráběny s důrazem na vysokozátěžový provoz. Pokud pracujete s vysokozdvižným vozíkem několik hodin denně anebo dokonce na jednotlivé směny, pneumatiky Trelleborg vám garantují po celou dobu provozu výborné jízdní vlastnosti.

Video Trelleborg pneu

Níže můžete zhlédnout celé video prezentující pneumatiky Trelleborg přímo z technického centra.

 

0

Kdy zvolit pneumatiky Solideal, Camso priority

Přidal:

Uživatelé manipulační techniky mají dnes možnost vybrat si z celé řady značek a druhů pneumatik pro svůj stroj. Pneumatiky Solideal jsou dlouhodobě oblíbené především díky poměru cena – výkon. Společnost Camso se dnes intenzivně věnuje zpracování kvalitních pneumatik pro stroje do jakéhokoli terénu. Jejich motto zní „The Road Free Company“. To můžeme volně přeložit jako společnost, která nepotřebuje běžnou silnici. Jinými slovy je Camso partnerem pro ty, kteří pracují na povrchu, jež není silnicí.

Camso: pneumatiky Solideal nepotřebují silnici


Proč zvolit pneumatiku Solideal

Technologické oddělení Camso se soustředí na výrobu pneumatik, které budou navždy osvobozeny od tradičních silnic. Design vzorku a efektivita záběru pneumatiky tak stojí na vrcholu priorit, protože s ní je pevně spjata požadovaná životnost a efektivita pneumatiky každého majitele vysokozdvižného vozíku.

Značku Solideal tak běžně najdete na maniulační technice, vysokozdvižných vozících ale těmito pneumatikami jsou obuty i těžké stroje.

Uživatelé vysokozdvižných vozíků stále častěji vyžadují vysoký zdvih s těžkými břemeny a rychlejší manipulaci, která umožní celkové zvýšení produktivity. Na základě těchto požadavků začaly být vyráběny pneumatiky tak, aby naplnily tyto nové potřeby.

Camso dodává jak vzdušnicové tak superelastické pneumatiky. Porovnání vzdušnicových a superelastických pneu najdete v  samostatném článku Kdy volit pro vysokozdvižné vozíky superelastické pneumatiky a kdy vzdušnicové?

Pneumatiky Solideal jsou dostupné v různém provedení, a to od ekonomické varianty vhodné pro nenáročný provoz a terén až po variantu vhodnou pro extrémní podmínky. Prohlédněte si v detailu variantu Solideal Ecomatic, Magnum či Extreme.

Rádi s Vámi zkonzultujeme Vaše konkrétní potřeby, vytíženost vysokozdvižného vozíku a jeho zátěž při halovém či venkovním provozu. Na základě těchto informací jsme schopni Vám doporučit konkrétní pneumatiku, která bude pro Váš provoz nejefektivnějším řešením.

Video: Důraz na různorodou zátěž pneumatiky a její živnotnost


0

Akční ceny pro náhradní díly a přídavná zařízení pro VZV

Přidal:

Rosservis představuje akční nabídky pro měsíc leden 2017

Vysoká kvalita za rozumnou cenu.


Vzdušnicové pneumatiky Trelleborg

pneu trelleborg

Kostra vzdušnicové pneumatiky Trelleborg je vyrobená z několika diagonálně položených vrstev textilie.

Pneumatiky jsou dodávány včetně duše a vložky.

Pneu Trelleborg T800 – vhodné pro jednosměnné provozy a menší zátěž

7,00-12 T800   2.962,- Kč + DPH

6,50-10 T800   2.150,- Kč + DPH

Pneu Trelleborg T900 – ideální pro vysokou zátěž i špatné povrchy, kde hrozí defekty

7,00-12 T900   3.900,- Kč + DPH

6,50-10 T900   2.956,- Kč + DPH

Superelastické pneumatiky Trelleborg ORCA

Pneu Trelleborg Orca

SE pneu Trelleborg ORCA je vyrobena z kvalitní směsi a vysoce funkčním designem, který je zárukou vynikající odolnosti proti pořezání, nízké spotřebě energie a velkému provoznímu výkonu. Superelastická pneumatika ORCA vyniká velmi dobrými záběrovými vlastnostmi, komfortem a životností. Je vhodná pro plný jednosměnný provoz manipulační techniky ve vnitřních i venkovních provozech.

Rozměry a ceny

LOC – zámek na pneu pro snadnou montáž bez závěrných kruhů

STANDARD – pneu na ráfku zajištěná pomocí závěrných kruhů nebo vhodná pro půlený (šroubovací) ráfek

7,00-12 Standard   6.513,- Kč + DPH

7,00-12 LOC           6.708,- Kč + DPH

6,50-10 Standard   5.163,- Kč + DPH

6,50-10 LOC           5.318,- Kč + DPH

Nosné vidle Vetter

Nosné vidlice Vetter

Vidlice Vetter disponují vidlicovým ohybem OPTIMA, který je celosvětově uznávaný. Zaručuje velkou pevnost, dlouhou životnost a minimální prohnutí. Firma Vetter je prvním výrobcem vidlic se systémem řízení jakosti DIN EN ISO 9001, jenž má certifikát od společnosti Lloyd’s Register (LRQA). Vetter vyrábí přídavná zařízení pro vysokozdvižné vozíky již několik desítek let.

Rozměry a ceny

3A 100x50x1200   4.954,- Kč / 1 kus

3B 100x50x1200   5.000,- Kč / 1 kus

2A 100x40x1200   3.564,- Kč / 1 kus

2B 100x40x1200   3.656,- Kč / 1 kus

Boční posuv Bolzoni


Přídavné zařízení boční posuv zajišťuje posuv břemen do stran. Posun o 100 mm vlevo či v pravo usnadňuje řidiči VZV manipulaci břemen a jejich skladování. Boční posuv se nasazuje na nosné vidlice vysokozdvižného vozíku. Jeho výhodou je především snížení času nakládky a vykládky. Snižuje se také spotřeba paliva a opotřebení pneumatik, není totiž potřeba několikrát přejíždět na přesné místo k břemenu.

Rozměry a cena

HN 51350   14.650,- Kč + DPH

HN 40980   11.150,- Kč + DPH

Kontaktujte nás

V případě zájmu o náhradní díly či přídavná zařízení pro VZV Desta či jiné značky, nás neváhejte kontaktovat.

0

Mimořádná nabídka Desta DVHM 3222 L a jeřábové rameno zdarma

Přidal:

Akce již vypršela! Aktuálně nedostupné!

Mimořádná nabídka VZV Desta

Vysokozdvižný vozík Desta DVHM 3222 L + jeřábové rameno zdarma

Cena: 245.000 + DPH

desta-dvhm-3222

Omezená nabídka: pouze 1 kus

Typová řada: Desta DVHM 3222 L

Pohon: Diesel

Nostnost: 3.200 kg

Výška zdvihu: 3.300 mm

Nosné vidle: 1.200 mm

Přečíst celý příspěvek →

0

Kontrola a údržba otočného zařízení vysokozdvižného vozíku

Přidal:

Otočná zařízení jako přídavná zařízení manipulační techniky je nutné pravidelně kontrolovat a provádět údržbu. Ta minimalizuje riziko poškození a prodlužuje životnost.

Při provádění kontroly a údržby musí být otočné zařízení spuštěno do nejnižší polohy. Zároveň zajistěte zařízení proti případnému otočení čepem (13). Vypněte motor a vysokozdvižný vozík zajistěte proti jakémukoli pohybu.

Následující kroky kontroly a údržby otočného zařízení se vztahují pro otočný nosič vidlic 180. Obecné kroky lze však aplikovat na jakékoli otočné zařízení pro vysokozdvižné vozíky.

Denní kontrola otočného zařízení

Pokud otočný nosič vidlic nepoužíváte na vysokozdvižném vozíku každý den, následující kontrolu byste měli provádět vždy před započetím práce.

  • Zkontrolujte, zda je otočné zařízení úplné a nepoškozené.
  • Zkontrolujte správné upevnění na nosnou desku VZV.
  • Zkontrolujte stav nosných vidlic.
  • Odstraňte cizí předměty z ozubení.
  • Zkontrolujte správnost funkcí otočného zařízení.

Kontrola po odpracovaných 5 hodinách

Po odpracovaných 5 hodinách s přídavným otočným zařízením je doporučována následující kontrola:

  • Zkontrolujte dotažení šroubů spojů hydrauliky a přívodních hadic.
  • Zkontrolujte dotažení matic (118) přítlačné lišty (2).
  • Zkontrolujte dotažení šroubů (101) nosné hřídele.
  • Zkontrolujte pojistné kroužky (112).
  • Zkontrolujte dotažení stavěcích šroubů (115) do tělesa vedení pístu, dotahovací moment 60 Nm.
  • Namazat nosný čep pomocí maznic (113) tuk SAE30.

Přiřazená čísla najdete v našem návodu k obsluze, který dodáváme našim klientům spolu s otočným zařízením.

Kontrola a údržba po každých 30 hodinách

Každých 30 odpracovaných hodin s otočem byste měli provést následující kontrolu a údržbu přídavného zařízení:

  • Vyčistěte od nečistot ozubené kolo a ozubenou lištu otočného zařízení.
  • Zkontrolujte neporušenost ozubení.
  • Namažte ozubení tukem SAE30.
  • Zkontrolujte ustavení tělesa vedení pístu (4), vůli vymezte stavěcími šrouby (102), utahovací moment 60 Nm, a zajištěte pomocí matic (118).
  • Zkontrolujte těsnost hydraulických spojů. Případné úniky odstraňte.
  • Zkontrolujte neporušenost hydraulických hadic.
0

Terénní vozík Desta DVHM 3522 TXK s bočním posuvem Meyer

Přidal:

Představujeme terénní řadu vysokozdvižného vozíku Desta DVHM 3522 TXK s bočním posuvem Meyer. Stroj s nosností 3,5 tuny, zdvihacím zařízením s panoramatickým průhledem.

VZV prošel kompletní generální opravou. Dodáváme včetně technické dokumentace. Poskytujeme záruku 2 roky. Vysokozdvižný vozík servisně zabezpečíme po celé ČR a Slovensku.

Přečíst celý příspěvek →

0

Kabina vysokozdvižného vozíku

Přidal:

Pro práci ve venkovním prostředí je vhodné opatřit vysokozdvižný vozík kabinou. Kabiny pro vozíky Desta plní především bezpečnostní funkce a zároveň umožňují řidiči pracovat v téměř jakémkoli počasí. Vysokozdvižné vozíky Desta, které obsahují v názvu typové řady písmenko „K“ označují vozíky s kabinou. Jedná se např. o typové řady VZV:

Pokud máte VZV s rámem, můžeme jej doplnit o kabinu. Naše firma provádí také generální opravy kabin vysokozdvižných vozíků.

Kabina vysokozdvižného vozíku

Přední i zadní část kabiny je prosklená, aby měl řidič vysokozdvižného vozíku dobrý průhled. Jedná se o bezpečnostní lepená skla. Prosklená je i vrchní část, resp. přední část stropu kabiny. Řidič VZV tak může vizuálně kontrolovat manipulaci nákladu ve výšce. Přední sklo je navíc pro případ nepřízně počaší opatřeno stěračem a odstřikovačem. V chladných měsících lze skla proti námraze ofukovat teplým vzduchem.

Na obou stranách kabiny jsou prosklené dveře, které umožňují snadný nástup a výstup z vozíku. Většina kabin je konstruována tak, že levé dveře kabiny lze zamknout zvenku, pravé dveře zevnitř.

Součástí kabiny je také sloupek volantu, kde je uchycena přístrojová skříň. Na levé straně jsou umístěny páky pro ovládání vozíku, vpravo pak ovládací páky šoupátkového rozvaděče a úplně vpravo páka řazení redukce.

Na podlaze kabiny jsou umístěny pedály. Úplně vlevo je pedál uzávěrky diferenciálu, uprostřed pedál brzdy a vpravo pedál plynu. Nadzvižením pedálu plynu se provádí vypnutí motoru.

Kabina má dvě výklopné podlahy, které umožňují přístup k části pohonného agregátu.

V kabině je také koženková sedačka včetně bezpečnostního pásu.

Páka parkovací brzdy je umístěna napravo od sedačky. Na zadní straně pak najdete ovládání topení. Kabina vysokozdvižného vozíku je vytápěna.

Kabina je částečně čalouněná. Podlaha je z vrchní strany polepena rýhovanou pryží a ze spodní strany izolační hmotou IZOMAT. Izolační materiály spolu s uložením kabiny v silentblocích napomáhají dobrému odhlučnení kabiny.

Bezpečnost kabiny

Skelet kabiny je konstruován tak, aby splňoval svojí pevností funkci ochranného rámu dle příslušných bezpečnostích norem. Skla kabiny jsou lepená.

Kabina je zvenčí opatřena zpětnými zrcátky, která umožňují sledovat provoz za vozíkem.

Na kabině je umístěno také základní osvětlení, včetně světel zpátečky.

Náhradní díl kabina na VZV

Kabina je vyráběna jako samostatný celek. V případě zájmu jsme schopni náhradní díly pro kabinu vysokozdvižného vozíku. Zadejte prosím poptávku na stránce Náhradní díly VZV.

Generální opravy kabiny pro VZV

Pokud máte starší vysokozdvižný vozík, který potřebuje generální opravu kabiny, neváhejte nás kontaktovat.

0
Stránka 2 z6 12345...»